Wat is Supportcenter plus?

SupportCenter Plus is een web gebaseerde klantenondersteuning beheer programma waarmee organisaties effectief hun externe klant verzoeken, reparaties etc beheren met o.a,  bedrijf, locaties, contactpersonen uw geleverde producten of diensten en samenhangende contracten en Service niveau's ( SLA ).

Ook in het nederlands beschikbaar

Wat zijn de voordelen van het gebruik van SupportCenter Plus?
Totaal beeld of inzicht met meerdere mogelijkheden van communicatie zoals E-mail, Internet, Smartphone, selfservice portaal, Sociale Media en de lijst wordt elke dag langer.
U krijgt een totaal beeld van de interactie met de klant, ongeacht de communicatiewijze die zij kiezen.

Email Reactie beheer

Volg en beheer al uw klant verzoeken, e-mails en incidenten effectief met een robuust e-mail management systeem zonder uw kantoor systeem te belasten, hoewel integraties bestaan o.a met MS Exchange

Kennisbank vol met oplossingen
Stop met het verliezen van productiviteit op herhaalde verzoeken; het 1ste verzoek oplossingen is vaak het egvak en bespaart veel tijd.

Contract, SLA beheer

Beheer meerdere (sub) contracten en aanverwante ondersteunings plannen om uw klanten beter van dienst te zijn middels service overeenkomsten (SLA's) optioneel met doorbelasting cq facturatie voorstellen op de juiste ingestelde tijd.

Rapporten, Dashboards & KPIs
Neem kennis van alle gegevens van uw helpdesk via intuïtieve en real-time rapporten en dashboards of aangepaste weergave.

Integreert met andere software
Laat toepassingen in uw organisatie communiceren en gegevens uit wisselen met SupportCenter Plus met behulp SupportCenter Plus API's.

Business Units
Voor elke Regio, klanten of productgroep kan uw organisatie het servicelevel (SLA) bepalen en bewaken met diens specifieke configuratie en werken alsof het zelfstandige bedrijsentiteiten zijn in een centrale database

Klanten portaal
Implementeer een aanpasbaar zelf service portaal en laat uw klanten hun eigen verzoeken indienen, volgen, zoeken in de kennisbank en rapporten uitvoeren.

Account en Contact Beheer

Maakt het mogelijk uw klantgegevens te beheren inclusief de gekochte producten / diensten, contracten waar zij recht op hebben, hun organisatorische hiërarchie etc.

Tijd registratie en klanten facturatie

Registreer de tijd doorgebracht voor alle klanten en bereken evt. door op 1 plaats. Gebruik filters voor een aangepaste weergave.

Computer Telefoon Integratie

“Verbaas” Uw klanten door het verstrekken van een superieure klantervaring door de integratie van een telefoniesysteem in SupportCenter Plus.

Systeembenodigdheden:

Platform: Windows > v7, w2008, Linux

Browsers: Internet Explorer 9 of hoger, Firefox 30 of hoger, Chrome

Servers: Windows 2008 STD R2 (32 bit, 64 bit), Linux Servers, VMWare, HyperV

Database: Porstgress, MySQL, MS SQLserver 20XX
 

Vergelijk edities cq uitgaves: Zie bovenin

Vergelijk edities

Kenmerk SupportCenter Plus Enterprise SupportCenter Plus Professional SupportCenter Plus Standard SupportCenter Plus Unlimited
Email Response Management
Account and Contact Management
SLA Management
Customer Service Reports
Customer Portal
Contract Management
Product Catalog
Active Directory Integration
Scheduled CSV Synchronization
Survey
No. of Business Units 10 3
Dashboard and Analytics
API
Computer Telephony Integration (CTI) Add on Add on Add on
Remote Assistance (Zoho Meeting) Add on Add on Add on
Zoho CRM Integration Add on Add on Add on
No. of Support Reps
No. of Contacts (Customer Logins) Unlimited Unlimited Unlimited Unlimited
Multilingual optional.
Order Order Order Order

Download

Vul het onderstaande formulier in en u ontvangt direct een download link in uw mailbox.

Organisatie

Uw gegevens

Hoe kunnen wij contact met u opnemen?

@

Heeft u specifieke vragen?

Editie en besturingssysteem






Wij helpen u graag!

Wilt u meer weten over dit product? Vul het onderstaande formulier in en een accountmanager zal binnen een dag contact met u opnemen.

Organisatie

Uw gegevens

Hoe kunnen wij contact met u opnemen?

@

Heeft u specifieke vragen?





Houd de CRTL-knop ingedrukt om meerdere licenties toe te voegen