Installatie en support services


Installatie en support services

De levering

De levering is het leveren van de licentie file, per email aan de in de licentie vermelde email adres, met een ontvangst bevestiging. 

Dit is de basis voor de facturering met de overeengekomen betalingstermijn, standaard is deze 30 dagen Netto.

Reclames binnen 8 dagen.

 

Implementatie services.

Een ervaren Consultant, verzorgd de complete installatie, configuratie, training en documentatie op basis van de aangekochte opdracht en levert deze werkend op dmv een Implementatie cq opleverings verslag.

 

  1. Na akkoord van de opdracht starten we met een korte Plan van Aanpak met daarin configuratie vereisten. Extra reistijd en/of consultancy uren kunnen een gevolg zijn voor het niet beschikbaar hebben van de benodigde configuratie en/of informatie benodigd voor de implementatie. 
  2. De Implementatie fase tot en met training en documentatie wordt afgesloten met implementatie verslag cq opleveringsdocumentatie met installatie parameters,
  3. Hiermee start de acceptatie c.q. evaluatie periode. Deze dient uiterlijk één (1) maand na eerste installatiedag afgerond te zijn. 

Annuleringen

Worden per email gemeld en door ons bevestigd.
Afspraken die geannuleerd worden door de aanvrager, wordt in rekening gebracht:

50% binnen 24 uur, 
25% binnen 48 uur.
Zonder kosten, langer dan 48 uur van te voren.  

Acceptatie periode

De consultancy uren tijdens deze maand zijn facturabel en zijn onderdeel van de acceptatie periode totdat het project dmv. een opleverings document geaccepteerd en overgedragen (decharge) wordt aan de door ons getrainde applicatiebeheerders.

Bovenstaande faseringen zijn onderdeel van de consultancy en ronden wij af op halve dagen. Meerwerk overleggen wij altijd vooraf per e-mail en voeren wij uit na akkoord uwerzijds.

Een Acceptatie (decharge verklaring) is een verslag van de implementatie geaccordeerd met evt. openstaande punten met een status en overeengekomen timeline.

Hierna volgen Support mogelijkheden

Support mogelijkheden

Gratis support, een Supportplan, of een strippenkaart.

Gratis support is:

  • Alleen voor fouten en features request
  • Geen garantie, voor het in behandeling nemen binnen bepaalde termijn.
  • Per email aan helpdesk@cbabenelux.com of telefonisch, zie bovenin
  • Tijdens kantooruren 09:00-17:00
  • Alleen te gebruiken door de door ons getrained Applicatiebeheerder(s) We behouden het recht niet voldoende getrainde personen een voorstel te doen om de ontbrekende kennis aan te vullen.

Extra support mogelijkheden.

Supportplannen kennen een vaste prijs en escalatie afspraken met een SLA

Een strippenkaart is een een prijsafspraak per overeengekomen uurtarief vor 10, 20 of meer uren, met voorrang behandeld tov gratis support en Single Call Service.

De volgorder van prioriteit is als volgt:

Supportplan Platina, goud, brons, Strippenkaart, Single Call Service, Gratis support

Single Call Service is  

Voor hen die ManageEngine gebruiken echter niet via ons aangekocht, tegen een gerudceerd tarief, of van een Service Voucher van x dagen verspreid over 1 maand tegen een gereduceerd tarief. Zie hiervoor tarieven.

 

Onderstaande supportplannen kennen vaste afspraken.

Support Plannen, SLA's:

Belangrijkste kenmerken zijn:

Elke call wordt afgerond op 15 minuten.

Extended support, Brons,

  • In behandeling genomen binnen 8 werkuren.
  • 1ste escalatie na 12 werkuren.
  • Inclusief 10 uren.
  • Gebruik van selfservice portal, helpdesk.cbabenelux.com/portal

Premium support, zilver,

  • In behandeling genomen binnen 6 werkuren.
  • 1ste escalatie na 8 werkuren.
  • Inclusief 10 uren.
  • gebruik van de selfservice portal helpdesk.cbabenelux.com of bellen of whatsapp support

Op aanvraag Goud, Platina 

Wenst u uItgebreide uren, bijv 07:00-19:00, sneller reageren, evt 24*7 support en/of internationaal, op aanvraag. Gebruik hiervoor dit contactformulier

 

 

Vergelijk edities

Kenmerk

Download

Vul het onderstaande formulier in en u ontvangt direct een download link in uw mailbox.

Organisatie

Uw gegevens

Hoe kunnen wij contact met u opnemen?

@

Heeft u specifieke vragen?

Editie en besturingssysteem

Geen downloads beschikbaar



Wij helpen u graag!

Wilt u meer weten over dit product? Vul het onderstaande formulier in en een accountmanager zal binnen een dag contact met u opnemen.

Organisatie

Uw gegevens

Hoe kunnen wij contact met u opnemen?

@

Heeft u specifieke vragen?





Direct bestellen

Wilt u meer weten over dit product? Vul het onderstaande formulier in en een accountmanager zal binnen een dag contact met u opnemen.

Organisatie

Uw gegevens

Hoe kunnen wij contact met u opnemen?

@

Heeft u specifieke vragen?