ITOM DAG


 

Krijg inzichten om het oplossen van incidenten te verbeteren. Help jouw technici nog betere service te verlenen door meer inzicht te krijgen in de consequenties. Hoe? Door te werken met een actieve CMDB op basis van onze ITOM tooling.

Om te slagen in de snelle zakenwereld van vandaag, zijn de kwaliteit en snelheid van je IT-helpdeskteam van cruciaal belang om de klanttevredenheid te behouden en de bedrijfsreputatie te verbeteren. Om dit doel te bereiken, moet ITOM een integraal onderdeel zijn van uw ITSM-strategie.

De gecombineerde krachten van ITOM en ITSM stellen u in staat om het volgende te bereiken:

  • Betere klanttevredenheid met minder downtime en verbeterde reactietijden
  • Gestroomlijnde levering van IT-services met realtime monitoring en automatisch aanmaken van tickets.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de IT-infrastructuur door synchronisatie van apparaat- en relatiegegevens.
  • Verbeterde impactanalyse met beoordeling van relatieafhankelijkheidsdetails
  • Verhoogde efficiëntie door ticketautomatisering en minder handmatige arbeid
  • Betere klanttevredenheid met minder downtime en verbeterde reactietijden

Mis deze kans niet om inzicht te krijgen in hoe ITOM jouw ITSM-processen kan transformeren om jouw organisatie naar een hoger niveau kan tillen. Registreer nu!

Event informatie:

Tijd: 13:30 - 16:30
Locatie: Zoho Corporation - Beneluxlaan, 3527 HT Utrecht

Inschrijven?

https://events.manageengine.com/itom-netherland-2023#/?affl=CBA