#1 Enterprise helpdesk software (ITSM) oplossingen
Interne en externe IT helpdesk software
Waarom Enterprise Helpdesk Software?
ManageEngine - ServiceDesk Plus - Interne IT helpdesk
Belangrijkste Functionaliteiten van ServiceDesk Plus
- Incidenten, problemen, wijzigingen, projecten, taken, workflow, SLA's
- Uitgebreide assets inventarisatie en visuele CMDB
- Zeer flexibele templates, met "user defined fields'"
- Integraties met ITOM, IAM en meer
- MSP editie Beschikbaar voor IT Service Providers, met contracten
- PII fields (ivm GDPR/AVG)
- API integraties
- Support voor meer dan 20 talen! Ook NL
Remote controle
SupportCenter Plus - Helpdesk voor externe klanten
Belangrijkste Functionaliteiten van SupportCenter Plus
- Multi channel communication
- Business units
- Net als ServiceDeskPlus een Selfservice Customer Portal
- service Contracten en SLA Management
- Reports, dashboards en KPI's
- API integraties
- CTI integraties
Voordelen ten opzichte van alternatieven
De enterprise helpdesk software van ManageEngine, zowel ServiceDesk Plus als SupportCenter Plus hebben grote voordelen in vergelijking tot alternatieven.
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/refresh.png)
Eenvoudig zelf updaten
Eenvoudig zelf centraal updaten en geen overbodige extra installatie en servicekosten nodig om altijd up to date te blijven.
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/workflow (1).png)
Workflow ondersteuning
Creëer zelf eenvoudig workflows (bijvoorbeeld op basis van task dependencies) of maak gebruik van de standaard ingestelde mogelijkheden.
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/department.png)
Ondersteunt meerdere afdelingen en locaties
Ondersteund meerdere locaties zodat die iedere site zijn eigen inrichting en workflows kan instellen. Ideaal voor organisaties met medewerkers of contactpersonen per locatie!
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/send-mail.png)
Geautomatiseerd issues doorzetten
E-mails met supportaanvragen van een persoon/afdeling of specifiek onderwerp kunnen automatisch naar de juiste groep of specialist doorgezet worden.
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/server.png)
Complete controle over uw ITSM
Volledige controle over workflows en processen binnen uw organisatie door flexibele templates en triggers
ServiceDesk Plus (SDP) - winstgevend.
Kosten en tijdbesparing:
- Flexibele invulschermen en zoekvelden
- Automatische acties en workflows
- Hergebruik kennisdatabase voor vaak voorkomende oplossingen
- Kant en klare oplossingen en canned solutions
- Selfservice portal voor requests met kennisdatabase
- MInder calls en meer tijd voor andere werkzaamheden
![](https://www.cbabenelux.com/uploads/images/editor/servicedeskplus.jpg)
IT Assets & NON IT Assets beheer
Pingable IT assets
- Desktops, servers, laptops, tablets en smartphones
- Printers, switches, routers, Wifi, IOT, robots, IP telefoon (VOIP), digitale Webcam, Smart TV’s (Android), BillBoard en Video Wall’s
- Non IT assets: handmatig of per import toevoegen zoals beeldschermen, TV’s, beamers, sloten, verlichting Applicaties, microscoop, robots, machines en meer.
HR aanvragen / automatisering on en off boarding
ServiceDesk Plus is meertalig
- E-mail ophalen / fetch
- Telefoon
- Eindgebruikersportaal (intern of in de cloud)
- Forums
- Social Media
- IITOM
Rapportages
ServiceDesk Plus is te integreren met:
- AD360 , Portal voor Totale Active Directory en gerelateerd Tooling.
- ADmanager om makkelijk de 1 of meerdere Active Directories te Managen.
- ADselfservice , bespaard 15% IT helpdesk call’s, forget password en unlocken van het desktops kunnen de eindgebruikers zelf doen.
- ADAuditing , wie, doet, wat, wanneer, waarin in het netwerk
- Data Security Plus , wie heeft welke inhereted right op directories en op files.
- Desktop Central , Update, distributie van Patches , servicepacks, software, configuratie instellingen, zwakheden bescherming, vulnerabilities protection.
- Browser Security Plus , makkelijk beheer van alle browser settings and plug-ins van de desktop’s, Edge, IE, Chrome, Safari
- Mobile Device Manager met container Management t/m volledig MDM beheer van Smartphones. Android, IOS, Windows
- Password Management Pro enterprise privileged passwords kluisbeheer voor kritische netwerkcomponenten, firewalls, switches, services, en applicaties door systeembeheerders en voor selfservice login, password beheer voor hun endusers
- Opmanager en Applications Manager voor compleet netwerk, en Applicatie infrastructuurbeheer, ITOM
Externe Support met SupportCenter Plus (SCP)