Servicedesk Plus Cloud



ServiceDesk Plus Cloud

ServiceDesk Plus Cloud integreert uw helpdeskaanvragen en IT assets en stelt u instaat deze effectief te beheren. Het helpt u ITIL 'best practices' te implementeren en versnelt het oplossen van ICT-service aanvragen. ServiceDesk Plus Cloud is een zeer flexibele en eenvoudig te implementeren helpdesk software. Meer dan 15.000 ICT-managers wereldwijd gebruiken ServiceDesk Plus om hun IT helpdesk en activa te beheren. ServiceDesk Plus Cloud is ontwikkeld door ManageEngine beschikbaar in meer dan 20 verschillende talen. Vanaf 2 t/m honderden Helpdesk technici.

Interesse in de cloud variant? Kijk dan hier: Servicedesk Plus

We hebben meer dan 10 jaar ervaring met ManageEngine en implementeren verschillende helpdesken, servicedesken icm de bijbehorende procedures voor organisaties.

ServiceDesk Plus Cloud

+ Implementeer ITIL-standaarden met gemak
+ Verminder storingen en verbeter productiviteit
+ Multi-site beheer vanuit één console
+ Stroomlijn asset-beheer
+ Optimalisateer SLA dienstverlening

Een IT-helpdesk met vermogen!

ITSM software

Best practices voor
ITS-Workflows

It servedesk plus intgratie met diverse apps

Krachtige integratie
met apps voor IT-Beheer

helpdesk automatisering

Efficiënter werken door
slimme automatisering

helpdesk rapportages en compliance

Uitgebreide
rapportage mogelijkheden

Eenvoudig en snel servicedesk aanpassingen doorvoeren zonder coderen

Aanpassingen zonder
code wijzigingen

Implementatie van serveice desk in the cloud

Implementeren in de cloud
of op locatie

Wat is ServiceDesk Plus Cloud?

ServiceDesk Plus Cloud integreert uw helpdeskaanvragen en IT assets om u te helpen uw ICT effectief te beheren. Het helpt u ITIL 'best practices' te implementeren en versnelt het oplossen van ICT-service aanvragen. ServiceDesk Plus Cloud is ontwikkeld door Manageengine en zeer flexibel en eenvoudig te implementeren helpdesk software.

Meer dan 15.000 ICT-managers wereldwijd gebruiken ServiceDesk Plus om hun IT helpdesk en activa te beheren. Beschikbaar in meer dan 20 verschillende talen. Vanaf 2 t/m honderden Helpdesk technici. Vraag nu nog een Servicedesk Plus demo aan en ervaar het gemak en de efficiëntie!

Flexibele Helpdesk Software in de cloud

De helpdesk software van ManageEngine is perfecte oplossing voor het managen van uw interne IT en HR aanvragen. Servicedesk is bovendien eenvoudig uit te breiden en groeit met uw wensen mee!
Benieuwd welke versie het beste is voor uw organisatie? Vraag direct een Servicedesk Plus demo aan en onze specialist helpt u bij de keuze!
Standaard
IT helpdesk software
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages

Profesional
Helpdesk & Asset management
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages
✓ IT asset discovery
✓ Software assetmanagement
✓ Asset inventaris rapportage
✓ Inkoop & contactmanagement

Enterprise
Helpdesk + change + asset + project
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages
✓ IT asset discovery
✓ Software assetmanagement
✓ Asset inventaris rapportage
✓ Inkoop & contactmanagement
✓ Probleem management
✓ Service catalogus
✓ CMDB
✓ IT project management
Direct advies of een Servicedesk Plus Cloud Demo?
360° ITSM - Controleer en manage alles!
Als u kiest voor Servicedesk Plus Cloud bent u in staat alle helpdesk gerelateerde zaken te managen, beheren, controleren en rapporteren. De scope van de helpdesk uitbreiden? Geen probleem. U kunt zelf alles processen automatiseren of gebruikmaken van de standaard voorgeprogrammeerde templates.

Hulp nodig bij installatie, implementatie of aanschaf? Onze specialisten helpen u graag verder. We kunnen een quickscan of deepscan van uw Servicedesk doen en samen met u de configuratie evalueren.
Incidentenbeheer
Zorgt voor het in stand houden van de dienstverlening met het uitgebreide incidentenbeheer in ServiceDesk Plus Cloud. Meldt incidenten eenvoudig, configureer SLA's, definieer automatisering & workflows voor elke categorie van Incidenten en minimaliseer zo de business impact.
Probleembeheer
Elimineert de probleemoorzaak met ServiceDesk Plus Cloud effectief en maakt een einde aan het 'brandjes blussen' na herhaalde incidenten. Het omvat het beheer van meerdere incidenten en workflows.
Wijzigingsbeheer
De ServiceDesk Plus Cloud wijzigingsbeheer module biedt gestructureerde en snelle afhandeling van alle wijzigingen in uw IT-infrastructuur. Het is gebundeld met het categoriseren van veranderingen, het opzetten van de CAB en workflow automatisering.
Boost de helpdesk en productiviteit
Bespaar nu niet alleen op de kosten van uw helpdesk software, maar maak uw gehele helpdesk efficiënter en boost de productiviteit van de helpdeskafdeling!
Via veld en formulierregels is het mogelijk incident en servicesjablonen aan te passen en aangepaste acties uit te laten voeren. Zo is het mogelijk vele malen efficiënter te werken en behoren diverse werkzaamheden die voorheen handmatig uitgevoerd werden tot het verleden.
Dienstencatalogus
Geeft een gezicht aan uw IT-organisatie door duidelijke presentatie van de door IT aangeboden diensten (dienstencatalogus), het configureren van workflows en levering van de aangevraagde diensten binnen de afgesproken tijd.
CMDB
Traceert en beheert al uw CI's in één enkele repository. Deze is ontworpen om meer inzicht in uw bezittingen te krijgen door de onderlinge relaties en de afhankelijkheid van alle CI's vast te leggen.
Projectmanagement
De Inkooporder- en contractenbeheermodule van ServiceDesk Plus Cloud maken het mogelijk de gehele levenscyclus van een Inkooporder vast te leggen en te volgen, vanaf creatie tot goedkeuring, levering en de contracten bij iedere aankoop. Dit helpt u uw IT-uitgaven beter te organiseren.
Selfservice portaal voor optimale efficiëntie
Eindgebruikers kunnen zelf de call's inschieten en zien het vervolg afhankelijk wat de helpdesk instelt. De kennisdatabase bespaart de helpdesk tijd en dus geld.
Rapportages en compliance
Weet wat in uw helpdesk gebeurt door middel van de intuïtieve en krachtige rapportagemodules en interactieve dashboards in ServiceDesk Plus. Een keur aan standaard rapportages wordt meegeleverd met het product.
Failover service
Met de Failover add-on in ServiceDesk Plus is het mogelijk een secundaire servicedesk installatie te configureren. Deze kan het dan overnemen wanneer er sprake is van storing of stroomuitval in de primaire installatie.
Automatische suggesties
Configureer unieke velden in het zoekveld om automatische oplossing suggesties aan te reiken tijdens het aanmaken van een incident. De standaard categorie en sub categorie en beschrijving worden meegenomen in de zoek opdracht.
Export projects als PDF
Exporteer en download eenvoudig project modules en activiteiten zoals Project Gant view, Project Overview Map en Task Dependency Map in pdf formaat.

 

Vergelijk edities

Feature

Demos

Wilt u meer weten over dit product? Vul het onderstaande formulier in en een accountmanager zal binnen een dag contact met u opnemen.

Bedrijfsnaam
Uw gegevens
Hoe kunnen wij contact met u opnemen?
@
+
Heeft u specifieke vragen?
Aanmelden voor onze nieuwsbrief?
  • Selecteer een editie

  • Selecteer het soort licentie

  • Selecteer één of meerdere licenties

  • Overzicht, selectie toevoegen aan winkelwagen

ServiceDesk Plus Enterprise - Cloud
ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise - Cloud
ServiceDesk Plus Multi-Language Professional - Cloud
ServiceDesk Plus Multi-Language Standard - Cloud
ServiceDesk Plus Professional - Cloud
ServiceDesk Plus Standard - Cloud
ServiceDesk Plus Addons - Cloud
* De getoonde prijzen zijn ex. BTW