ServiceDesk Plus ICT Helpdesk



ServiceDesk Plus - ManageEngine

ServiceDesk Plus zorgt voor een enorme omslag in het werk van IT-teams, die nu niet langer dagelijks brandjes hoeven te blussen maar in plaats daarvan een indrukwekkende service aan klanten kunnen leveren. De oplossing biedt een geweldige zichtbaarheid en centrale controle bij het afhandelen van IT-kwesties op een zodanige manier dat bedrijven geen last hebben van downtime. Al tien jaar lang tovert deze software een glimlach op het gezicht van miljoenen IT'ers en eindgebruikers.

Interesse in de cloud variant? Kijk dan hier: Servicedesk Plus Cloud

Waarom ServiceDesk Plus?

+ Implementeer ITIL-standaarden met gemak
+ Verminder storingen en verbeter productiviteit
+ Multi-site beheer vanuit één console
+ Stroomlijn asset-beheer
+ Optimalisateer SLA dienstverlening

Een IT-helpdesk met vermogen!

ITSM software

Best practices voor
ITS-Workflows

It servedesk plus intgratie met diverse apps

Krachtige integratie
met apps voor IT-Beheer

helpdesk automatisering

Efficiënter werken door
slimme automatisering

helpdesk rapportages en compliance

Uitgebreide
rapportage mogelijkheden

Eenvoudig en snel servicedesk aanpassingen doorvoeren zonder coderen

Aanpassingen zonder
code wijzigingen

Implementatie van serveice desk in the cloud

Implementeren in de cloud
of op locatie

Wat is ServiceDesk Plus?

ServiceDesk Plus - ManageEngine integreert uw helpdeskaanvragen en IT assets om u te helpen uw ICT effectief te beheren. Het helpt u ITIL 'best practices' te implementeren en versnelt het oplossen van ICT-service aanvragen. ServiceDesk Plus is ontwikkeld door Manageengine en zeer flexibel en eenvoudig te implementeren helpdesk software.

Meer dan 15.000 ICT-managers wereldwijd gebruiken ServiceDesk Plus om hun IT helpdesk en activa te beheren. Beschikbaar in meer dan 20 verschillende talen. Vanaf 2 t/m honderden Helpdesk technici. Vraag nu nog een Servicedesk Plus demo aan en ervaar het gemak en de efficiëntie!

Bekijk een korte demo: Servicedesk Plus Demo

Flexibele Helpdesk Software

De helpdesk software van ManageEngine - Servicedesk Plus is perfecte oplossing voor het managen van uw interne IT en HR aanvragen. Servicedesk is bovendien eenvoudig uit te breiden en groeit met uw wensen mee!
Benieuwd welke versie het beste is voor uw organisatie? Vraag direct een Servicedesk Plus demo aan en onze specialist helpt u bij de keuze!
Standaard
IT helpdesk software
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages

Profesional
Helpdesk & Asset management
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages
✓ IT asset discovery
✓ Software assetmanagement
✓ Asset inventaris rapportage
✓ Inkoop & contactmanagement

Enterprise
Helpdesk + change + asset + project
✓ Incident management
✓ Self-service portaal
✓ Kennisbank
✓ Multi-site support
✓ SLA management
✓ Helpdesk rapportages
✓ IT asset discovery
✓ Software assetmanagement
✓ Asset inventaris rapportage
✓ Inkoop & contactmanagement
✓ Probleem management
✓ Service catalogus
✓ CMDB
✓ IT project management
Direct advies of een Servicedesk Plus Demo?
360° ITSM - Controleer en manage alles!
Als u kiest voor Servicedesk Plus bent u in staat alle helpdesk gerelateerde zaken te managen, beheren, controleren en rapporteren. De scope van de helpdesk uitbreiden? Geen probleem. U kunt zelf alles processen automatiseren of gebruikmaken van de standaard voorgeprogrammeerde  templates.

Hulp nodig bij installatie, implementatie of aanschaf? Onze specialisten helpen u graag verder. We kunnen een quickscan of deepscan van uw Servicedesk doen en samen met u de configuratie evalueren.
Incidentenbeheer
Zorgt voor het in stand houden van de dienstverlening met het uitgebreide incidentenbeheer in ServiceDesk Plus. Meldt incidenten eenvoudig, configureer SLA's, definieer automatisering & workflows voor elke categorie van Incidenten en minimaliseer zo de business impact.
Probleembeheer
Elimineert de probleemoorzaak met ServiceDesk Plus effectief en maakt een einde aan het 'brandjes blussen' na herhaalde incidenten. Het omvat het beheer van meerdere incidenten en workflows.
Wijzigingsbeheer
De ServiceDesk Plus Wijzigingsbeheer module biedt gestructureerde en snelle afhandeling van alle wijzigingen in uw IT-infrastructuur. Het is gebundeld met het categoriseren van veranderingen, het opzetten van de CAB en workflow automatisering.
Boost de helpdesk en productiviteit
Bespaar nu niet alleen op de kosten van uw helpdesk software met Servicedesk Plus, maar maak uw gehele helpdesk efficiënter en boost de productiviteit van de helpdeskafdeling!
Via veld en formulierregels is het mogelijk incident en servicesjablonen aan te passen en aangepaste acties uit te laten voeren. Zo is het mogelijk vele malen efficiënter te werken en behoren diverse werkzaamheden die voorheen handmatig uitgevoerd werden tot het verleden.
Dienstencatalogus
Geeft een gezicht aan uw IT-organisatie door duidelijke presentatie van de door IT aangeboden diensten (dienstencatalogus), het configureren van workflows en levering van de aangevraagde diensten binnen de afgesproken tijd.
CMDB
Traceert en beheert  al uw CI's in één enkele repository. Deze is ontworpen om meer inzicht in uw bezittingen te krijgen door de onderlinge relaties en de afhankelijkheid van alle CI's vast te leggen.
Projectmanagement
De Inkooporder- en contractenbeheermodule van ServiceDesk Plus maken het mogelijk de gehele levenscyclus van een Inkooporder vast te leggen en te volgen, vanaf creatie tot goedkeuring, levering en de contracten bij iedere aankoop. Dit helpt u uw IT-uitgaven beter te organiseren.
Selfservice portaal voor optimale efficiëntie
Eindgebruikers kunnen zelf de call's inschieten en zien het vervolg afhankelijk wat de helpdesk instelt. De kennisdatabase bespaart de helpdesk tijd en dus geld.
Mobile App
Aanvragers kunnen inloggen op de mobiele app om aanvragen te maken en/of volgen. Zodoende zijn zij altijd op de hoogte van de laatste status en scheelt die weer vragen die uw helpdesk moet gaan beantwoorden.
Custom HTML files
Het aanroepen en uitvoeren van custom HTML files is nu nog makkelijker. Zo kunnen applicaties van derden eenvoudig geïntegreerd worden in de gebruikersinterface. Dat kan via HTML formulieren.
Projectsmanagement
De Inkooporder- en contractenbeheermodule van ServiceDesk Plus maken het mogelijk de gehele levenscyclus van een Inkooporder vast te leggen en te volgen, vanaf creatie tot goedkeuring, levering en de contracten bij iedere aankoop. Dit helpt u uw IT-uitgaven beter te organiseren.
Rapportages en compliance
Weet wat in uw helpdesk gebeurt door middel van de intuïtieve en krachtige rapportagemodules en interactieve dashboards in ServiceDesk Plus. Een keur aan standaard rapportages wordt meegeleverd met het product.
Failover service
Met de Failover add-on in ServiceDesk Plus is het mogelijk een secundaire servicedesk installatie te configureren. Deze kan het dan overnemen wanneer er sprake is van storing of stroomuitval in de primaire installatie.
Automatische suggesties
Configureer unieke velden in het zoekveld om automatische oplossing suggesties aan te reiken tijdens het aanmaken van een incident. De standaard categorie en sub categorie en beschrijving worden meegenomen in de zoek opdracht.
Export projects als PDF
Exporteer en download eenvoudig project modules en activiteiten zoals Project Gant view, Project Overview Map en Task Dependency Map in pdf formaat.

Vergelijk edities

Feature ServiceDesk Plus Enterprise ServiceDesk Plus Professional ServiceDesk Plus Standard
Multilingual ,optional
Custom Dashboards
Automatic email to ticket conversion
Active Directory Integration
LDAP Integration
Import from CSV files
User Survey
Multi Site Support
Scheduler
Remote Desktop Sharing
IT HelpDesk Reports
Canned Reports
Customizable Reports
Query Builder
Scheduled Reports
Export as CSV, XLS & PDF
Automatic Dispatch
SLA Management
Priority Matrix
Load Balancing
Auto Device Discovery
Agent-based scanning
User Survey
Complete History of handlings
Multi Site Support
Scheduler
Remote Desktop Sharing
Distributed asset scan
Notifications on all levels
Holidays / Operational Hours
Knowledge Base
Self Service Portal
API Integration
Asset Management
IT Project Management (Available as add on) Add on Add on
Purchase Management
Contracts
CMDB (Add on , from prof. edition) Add on
Service Catalog Add on Add on
Incident Management
Custom Request Form Templates
Problem Management (Available as add on) Add on
Change Management (Available as add on) Add on Add on
Flash Reports
Database Support Postgress SQL and MS SQL
Fail Over Add on Add on Add on

Downloads

Vul het onderstaande formulier in en u ontvangt direct een download link in uw mailbox.

Bedrijfsnaam
Uw gegevens
Hoe kunnen wij contact met u opnemen?
@
+
Editie en besturingssysteem
Heeft u specifieke vragen?
Aanmelden voor onze nieuwsbrief?

Demos

Wilt u meer weten over dit product? Vul het onderstaande formulier in en een accountmanager zal binnen een dag contact met u opnemen.

Bedrijfsnaam
Uw gegevens
Hoe kunnen wij contact met u opnemen?
@
+
Heeft u specifieke vragen?
Aanmelden voor onze nieuwsbrief?
  • Selecteer een editie

  • Selecteer het soort licentie

  • Selecteer één of meerdere licenties

  • Overzicht, selectie toevoegen aan winkelwagen

ServiceDesk Plus Enterprise
ServiceDesk Plus Professional
ServiceDesk Plus Standard
ServiceDesk Plus Multi-Language Standard
ServiceDesk Plus Multi-Language Professional
ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise
ServiceDesk Plus Addons
ServiceDesk Plus MSP Addons
ServiceDesk Plus Analytics Plus Add-on
ServiceDesk Plus MSP Zoho Reports Addon
ServiceDesk Plus Tools Addon
ServiceDesk Plus Active Directory Management Add-on
* De getoonde prijzen zijn ex. BTW