Servicedeskplus en Assetexplorer hebben een nieuwe inventory agent.


We zijn trots om de nieuwe, uniforme agent voor assets cq endpoint detectie te presenteren.

 

In Servicedesk Plus en Assetexplorer nu een nieuwe unified agent, met dank aan Desktop Central, de unified endpoint management-oplossing van ManageEngine, vervangt onze bestaande asset inventory agent.

De verbeterde mogelijkheden die de unified agent biedt, helpt IT-beheerders bij het ontdekken en beheren van hun IT-landschap.

Hier is een glimp van de ITAM-mogelijkheden van de nieuwe agent:

  • Verbeterde detectie van Endpoints
    IT-middelen zoals Windows, Linux en macOS scannen voor apparaten met de unified agent.
  • Geavanceerd Beheren op afstand
    Maak gebruik van de unified agent om de it-assets op afstand te beheren.
  • Geautomatiseerde garantietracking
    Blijf op de hoogte van de garantie-informatie van uw IT-bedrijfsmiddelen.  
  • UEM Remote Access Plus add-on voor ServiceDesk Plus / AssetExplorer
    Verder is de voormalige System Tools add-on nu bekend als de UEM Remote Access Plus add-on. De externe ITAM mogelijkheden die deel uitmaken van de add-on maken nu gebruik van de nieuwe, unified agent en bieden verschillende voordelen.