Werkplekbeheer

PC’s, Laptops, Tablets, Smartphones, IOT’s, Webcams, TV’s

Eenvoudig, snel & efficient

Werkplekbeheer voor professionals

Bij CBABenlux hebben we alles wat u nodig heeft om werkplekken te configureren, beheren en beveiligen. Met onze eenvoudige, snel te implementeren tools bespaart u tijd en heeft u aan een klein team voldoende om een groot aantal werkplekken te beheren. Hierdoor heeft u meer resources beschikbaar om te doen wat écht belangrijk is voor uw unified endpoint management (UEM).

Start binnen een paar clicks met device enrollment, en automatiseer het werk wat nu hele werkdagen kost. Van Windows 7/10 of MacOS tot Linux, iOS en Android: onze producten ondersteunen vrijwel elke werkplek. Monitor endpoints binnen en buiten uw netwerk via duidelijke dashboards en genereer automatische alerts en workflow acties.

Maak Werkplekbeheer management simpel en bespaar tijd voor wat écht belangrijk is!

Werkplekbeheer geoptimaliseerd

+ Een centrale console voor uw devices
+ Uitgebreide integratie met helpdesksystemen en meer
+ Bespaar tijd met makkelijk te gebruiken deployment templates
+ Zeer competitief geprijsd

De ultieme portal voor werkplekbeheer

Met de perfecte mix van de juiste werkplekbeheer software van één leverancier, namelijk Manageengine, kunt u duizenden werkplekken slim en snel beheren, configureren, patchen en beveiligen vanuit een centrale suite. Bespaar op tijd, implementatie kosten en automatiseer uw IT werkplekbeheer tot in de puntjes. Wat adviseren wij dan? De perfecte combinatie voor uw organisatie opgebouwd uit een aantal van de onderstaande modules. Welke precies? Dat vertellen we u graag in een persoonlijk contact.

Versterk uw werkplekbeheer met Servicedesk Plus

Door een aantal van de bovenstaande producten te combineren met Servicedesk Plus bent u in staat een ronduit efficiënte IT helpdesk en werkplekbeheer omgeving te creëren en managen. Iets wat steeds belangrijker wordt met de toenemende mate van thuiswerkende medewerkers, IT complexiteit en serviceverlening aan uw klanten. 

ServiceDesk Plus integreert uw helpdeskaanvragen en IT assets. Zo zorgen wij ervoor dat u extreem efficiënt en zeer hoogwaardige dienstverlening kunt verzorgen voor uw medewerkers en klanten.

Meer dan 15.000 ICT-managers wereldwijd gebruiken ServiceDesk Plus om hun IT helpdesk en activa te beheren. Vraag nu nog een Servicedesk Plus demo aan en ervaar het gemak en de efficiëntie!
Meer informatie over onze werkplekbeheer software?
Desktop Central
Desktop Central is de oplossing voor het beheren van alle werkplekken binnen uw organisatie. Het is mogelijk hiermee o.a. servers, laptops, desktops, smartphones en tablets te beheren vanuit een centrale locatie. 

Dankzij deze software, ontwikkeld door ManageEngine, is het nog makkelijker de software op desktops en mobiele apparaten in uw netwerk te beheren, updaten en beveiligen.

Desktop Central: werkplekbeheer was nog nooit zo makkelijk!
Mobile Device Manager
ManageEngine Mobile Device Manager Plus helpt uw bedrijf om beheer uit te voeren over uw mobiele apparaten binnen uw infrastructuur (MDM). Om de mobiele apparaten te configureren en te beveiligen, vanaf een centrale locatie. Met een overzichtelijk dashboard om de verschillende operating systemen te beheren.

Perfect voor mobiel werkplekbeheer!
Patch Manager
ManageEngine's Patch Manager Plus is een compleet patch beheer oplossing die gebruikt wordt  om Windows werkplekken en servers, iOS, Linux en 3rd party software te patchen.

Snel en makkelijk patches detecteren, testen, implementeren en auditen. Een must voor veilig IT beheer. 

Patch Manager Plus is een complete oplossing voor patchbeheer, biedt geautomatiseerde patchimplementatie. De ultieme tool voor het beheer van patches vanaf servers tot en met thuiswerkers, zowel in de cloud als on premise. Biedt ondersteuning voor het patchen van meer dan 750 applicaties van derden. De oplossing is geschikt voor gebruik op locatie en in de cloud.
On-Premise
Deze tools voor werkplekbeheer zijn on premise toe te passen en dus lokaal te installeren. 

Ideaal als u alle IT systemen in eigen beheer heeft. De On premise werkplekbeheer software is eenvoudig te installeren en instellen. 
Cloud
Steeds meer organisaties migreren van on-premise naar de cloud. Alle onze werkplekbeheer software is ook beschikbaar in de cloud.

Perfect voor organisaties die geen interne IT infrastructuur met eigen servers of lokale systemen hebben of willen hebben.
MSP
Naast on-premise en cloud is het ook mogelijk de meeste werkplekbeheer  management software te gebruiken via een managed service provider of MSP. 

De MSP draagt dan zorg voor de implementatie en het beheer.

Meer weten over werkplekbeheer?

Onze experts helpen je graag verder! Of het nu gaat om de implementatie, specifieke instellingen of een demo.
Contact opnemen